Blogger Disqus Yorum Paneli Ekleme

Blogger Disqus Yorum Paneli Ekleme

Disqus yorum panelinden kısaca bahsedeyim sizlere. Disqus yorum panelinin çok tercih edilmesinin sebeplerinden önde geleni tabiki para kazanmak sitenizde disqus yorum paneli kullanıyorsanız ziyaretçilerinizin yorum yapması size para kazandırmak anlamına gelmektedir. Bana soracak olursanız para kazandırmasada disqus yorum paneli kullanılmaya değer.

Öncelikle disqus sitesine giriş yapın ve Sing up seçeneğine tıklayın ve üye olun. Üyelik işlemi sırasında aşağıdaki kısımlar karşınıza çıkacak. Biz disqus yorum panelini blogger'a yükleyeceğimiz için platform'u blogger seçiyoruz aşağıdaki resimdeki gibi.

Blogger Disqus Yorum Paneli

Blogger seçtikten sonra aşağıdaki bölüm karşınıza gelecek. 

Blogger Disqus Yorum Paneli

1. seçenekteki "Add Bilgi Kalem to my Blogger site" seçeneğine tıkladığınızda otomatik olarak eklentiyi ekleyecektir.

2."Tools > Import" seçeneğine tıklayıp daha önceden sitenize yorum yapılmış ise yorumları disqus kendi bünyesine aktarıyor ve yorumlar sitenizde eskisi gibi görünüyor olacaktır.

Uyarı: Daha önceden disqus yorum panelini sitenize eklediyseniz yorum aktarma işlemini adım adım anlatalım.

Blogger Disqus Yorum Aktarma İşlemi

Aşama 1
Blogger Disqus Yorum Aktarma İşlemi

Aşama 2
Blogger Disqus Yorum Aktarma İşlemi

 Aşama 3
Blogger Disqus Yorum Aktarma İşlemi

Erişime izin ver seçeneğine tıkladıktan sonra 24 saat içinde disqus yorum paneline yorumlar aktarılacaktır.

17 Yorumlar

  1. süpersinnn çokkk iyisiinnn harikasınnnnnnnnnnnnnnnnn :D teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Selim Can Aksoy21 Ağustos 2014 18:24

    İmport lazımdı bana teşkkürler

    YanıtlaSil
  4. Meraklı Öğrenci21 Ağustos 2014 18:25

    çok teşekkürler admin

    YanıtlaSil
  5. Değerli yorumlarınız için ben teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. bende önceden disqus vardı temayı değiştirdim gitti, şimdi önce yeni siteye disqusumu eklicem yoksa direk inport mu edicem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Disqus eklemelisin disqus varsa import etmene gerek yok sadece eklentiyi eklemen yeterli.

      Sil
  7. sayende temamı değiştirdim

    YanıtlaSil
  8. gayet iyi bir yazı olmuş başarılarının devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  9. Paylaşım için teşekkürler hocam. Tam da ihtiyacım olan birşeydi. Süpersin.

    YanıtlaSil
  10. Faydalı bir paylaşım olmuş. Yeni paylaşımlarınızı da bekleriz. İş görür. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Uzun zamandır aradağım bir şeydi. Burada buldum. yardım için sağol.

    YanıtlaSil
  12. İşte budur! Paylaşım için çok teşekkürler. Yeni paylaşımlarınızı da heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. 10 numara paylaşım. Web sitenizi çok beğendim. Sık sık ziyaret edeceğim.

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski