Swamp Attack Hileli Apk indir

Swamp Attack v1.4 Hileli Apk

Oyunumuzdaki amaç derenin kenarındaki evimizi yaratıklara karşı savunmak birçok silahımız mevcut oyun seviye atladıkça zorlaşmaktadır. Oyunda seviye atladıkçada silah bomba ve defans özelliklikleri açılmakta ve bu özellikleri geliştirmektesiniz ancak oyundaki para ile seviye atlamadanda bu özellikleri açabilirsiniz. Fakat biraz zaman alabilir. Oyunumuz google play'de ücretsiz oyunlar kategorisinde ilk beşin içinde.

Not: Oyun hileli versiyondur.

Swamp Attack

Gerekli Android işletim Sistemi: 2.3.3+

Nasıl Oynanır
 Ateş etmek için ekrana dokun.
- Patlayıcıları sürükle ve canavarların üstüne bırak. 
- Eylem sırasında silahlar arasında geçiş yap.
- Yeni bir seviyeye başlamadan önce silahları yükselt ve donan.
- Öldürülürsen oynamaya devam etmek için ya da anında yeniden enerji depolamak için puan iç.
Evini savun ve eğlencenin tadını çıkar!

Ekran Görüntüleri

Swamp Attack

Swamp Attack

Swamp Attack

Swamp Attack

DipNot: Arkadaşlar kimse hileli değil veya yüklenmiyor demesin yukarıdaki resimleri bizzat kendi telefonumdan çektim artık hileli olup olmadığına siz karar verin... 

Oyun Yükleme Videolu Anlatım

Uyarı: İndirme linklerindeki (Apk) ve (Rar'lı Apk) mevcut bazı arkadaşlarımız dosyayı açamadıklarını söyledikleri için rarsız direkt olarak apk dosyası linkinede yer verdim.

Önemli: İndirme linkine tıklayın "5'ten geriye" saniye sayacaktır. Bekleyin ve "Reklamı Geç" dedikten sonra dosyayı indirebilirsiniz.

Swamp Attack v1.4 Hileli (Apk)
╚►İndirmek İçin Tıklayın◄╝

Boyut: 41Mb Apk 

Swamp Attack v1.4 Hileli (Rar'lı Apk)
╚►İndirmek İçin Tıklayın◄╝

Boyut: 39Mb Apk 

29 Yorumlar

  1. yüklenmedi diyor yüklenmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizzat kendim denedim çalışmaktadır. Cihazınızın bilinmeyen kaynaklar seçenğini aktif değilse ondan yüklenmiyor olabilir.

      Sil
    2. Usta bendede dosya açılmıyor diyorNapacaz

      Sil
    3. Cihazınıza google playden winrar uygulamasını kurun o zaman dosya açılmama gibi bi sorun kalmıcaktır.

      Sil
  2. Olmuyor cloud mail ru da rar. Yazıyor onun rar olmaması lazım birde indirken altta swamp attack hileli apk dosyasının cihazıniza yuklenmesini kabul ediyormusunuz diye soruyor ama sizin verdiğiniz rar dosyası sende indirsen açılmaz onun androidle falan ilgisi yok!! Insanlari kandirmayin! !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanları kandırmak gibi bir niyetim yok siz yapmayı bilmiyorsunuz rar dosyasıda olsa google playden winrar uygulamasını cihazınıza yükleyip rar dosyasını çıkarma olanağına sahipsiniz ki ben öyle yapıyorum ve bilip bilmeden araştırma yapmadan böyle konuşmanız çok garip oyunu bizzat denedim oyun hilelidir ve çalışmaktadır. İspat için şimdi resim koyacağım...

      Sil
  3. Facebookta n ekle ip bana nasıl yapıldığını solermison

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur facebook sayfamızdan yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  4. Arkadaşım gerçekten güzel çalışma yapmışsın.Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Telefonumda sorunsuz calisti fakat tablete yukleyemedim 4.1.1 uygun degilmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabletinizin android işletim sistemi gayet iyi uygundur nasıl bir hata ile karşılaştınız da yükleyemediniz.

      Sil
    2. Usta acilmiyor bana adim adim anlatbilirmisin

      Sil
  6. Teşekkür Ederim Htc One_M8 sorunsuz olarak çalıştı çok saolun

    YanıtlaSil
  7. Eski ouuju kaldiracakmiyiz hilesiz olani?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kaldıracaksın...

      Sil
    2. Hocam beceremedim eski oyunuda kaldirdim bu isi bana bi adim adim izah edermisiniz

      Sil
    3. Usta eskiyi sildim yeniyi kuramadim mail rubya giriyor bi internet sayfasi cikiyo ama sonrasi yok. Win rar da indirdim ama acamadim yardim pls

      Sil
    4. Fbr rayder sayfasi falan cikiyo bununla mi alakali

      Sil
  8. Kardeş bunu yükledim ama disya açılmıyor diyo bunun nedeni ne olabilir ?

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar apk dosyasını direkt upload edeceğim ve kısa zamanda oyunun nasıl kurulduğu hakkında videolu anlatımını yapacağım... Takipte kalın!

    YanıtlaSil
  10. Yaw bu reklamı geç butonu nerede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site geçici olarak bakıma alındığından reklamı geç butonunu göremiyorsunuz düzelicektir biraz bekleyin ve sonra yeniden deneyin.

      Sil
  11. Admin Eskiyi Silmeden Yeniyi Yükleyemiyoruz Dogrudur deme... Bak Eskide Cok Bölüm Geçtim Emeğe Saygı Yanii .... :)

    YanıtlaSil
  12. GLAXY ACEYE NİE YÜKLENMİOO YA 2.3.6 DİO IGULAMA YÜKLENMEDİ DİOOOOOOO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteklemeyebilir... Galaxy ace bende kullanmıştım çoğu oyunları desteklemiyor...

      Sil
  13. Abicim bi skype ın filan var mı çünkü 2 saattir deniyorum bende bi sorun var yardımcı olursan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatımıda mevcut ama nerde takıldın...

      Sil
Daha yeni Daha eski